FANDOM

Autorstwa Foxa1010
Era-impEra-nrEra-fo
Era-canonverse-dark

Kiedy rewelacja o porażce Konfederacji się rozejdzie, watażkowie Heptarchii nie będą mieli pojęcia, co ze sobą zrobić. Szybkie uderzenie naszej marynarki ostatecznie zmiecie tych renegatów z oblicza galaktyki.
— Clint Aden podczas narady Najwyższego Dowództwa przed planowanym atakiem Najwyższego Porządku na Konfederację Lojalistów

Clint Aden to pochodzący z Fondoru mężczyzna rasy ludzkiej, służący w Najwyższym Porządku jako dowódca marynarki w stopniu admirała, a później jako Najwyższy Przywódca. Pochodził ze średniozamożnej rodziny, mieszkającej w stolicy planety Fondor. Jako ambitny młodzieniec, jeszcze przed osiągnięciem pełnoletności zdecydował się na podjęcie pracy w lokalnej stoczni, początkowo jako zwykły robotnik, później dzięki swoim innowacjom przedstawionym kierownictwu obiektu projektant, a wreszcie jeden z dowódców stacji w stopniu porucznika. Partycypował w bitwie o Fondor, a po batalii nad Jakku razem z resztkami Imperium Galaktycznego udał się w Nieznane Regiony, gdzie po pewnym czasie narodził się Najwyższy Porządek. Będąc jednym z czołowych projektantów, a zarazem oficerów Porządku, Aden piął się po kolejnych szczeblach w hierarchii, by w pewnym momencie awansować na admirała i w 29 ABY objąć wyłączne dowództwo nad całą marynarką. Funkcję tę pełnił aż do roku 36 ABY, kiedy to po odejściu Kylo Rena objął stanowisko Najwyższego Wodza, na którym pozostał aż do swojej śmierci w Bitwie nad Mexallar, w pierwszych tygodniach roku 37 ABY.