FANDOM

Autorstwa Kompkompa
Era-foEra-legacy
Era-jerzverse-dark

Koordynaty
Nad tym artykułem pracuje Kompkomp. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.

Christian Advare był Lordem Inkwizycji i nadwielkim moffem Drugiego Imperium urodzonym w 41 ABY na Arkaness. Miał syna Mixa Advare.

Życie

Około 44 ABY Christian został przewieziony na Splum, gdzie dołączył do Drugiej Inkwizycji. Ze względu na duży talent i wrażliwość na moc już w 58 ABY został Inkwizytorem. Zaczął wtedy używać 2 mieczy świetlnych i techniki Jar'kai. Podczas III wojny galaktycznej został dowódcą 494 Korpusu Klonów Drugiego Imperium. Po kilku wygranych bitwach w 60 ABY został Wysokim Inkwizytorem. W tym samym roku urodził mu się syn, Mix. Pięć lat później po wyszkoleniu własnego ucznia został Mistrzem. Podczas II wojny mandaloriańskiej opracował specjalną technikę do pokonywania Mandalorian, dzięki czemu zabił dziesiątki, a nawet setki Mandalorian. Za bohaterstwo w czasie wojny został mianowany Lordem i włączony w skład Rady w 69 ABY. Rok później został wielkim moffem Tramaru zamiast swojej siostry Julii, która zdradziła i zabiła Imperatora. Po imperialnej wojnie domowej został uwięziony przez nowego Imperatora i pozbawiony tytułu wielkiego moffa, ale w 97 ABY Imperator uwolnił go i mianował nadwielkim moffem Arteconu. Od 110 ABY Kanclerz Imperium - zastępca Imperatora i druga najważniejsza osoba w Imperium.