FANDOM

Ringo- to żołnierz-klon w stopniu szeregowego. Był zwiadowcą 78 Legion. Członek Szwadronu Śmierci. Brał udział w Wielkiej wojnie domowej i przyczynił się do złapania Wielkiego Admirała Jahana Tandina.

Historia

Młodość 

Podobnie jak reszta 78 Legionu, Ringo został stworzony na podstawie DNA mandaloriańskiego łowcy nagród Jango Fetta. Został wyhodowany dla Imperium, a następnie wyszkolony na szeregowca. Podobnie jak inne klony, nie został poddany procesowi przyspieszenia dojrzewania.

Wielka wojna domowa

Po rozpoczęciu wojny Ringo podobnie jak inne klony z 78 Legionu został oddany pod dowództwo następcy Imperium, Nubiana.

Misja na Utapau

W bliżej nieokreślonym czasie od rozpoczęcia wojny dostał zadanie zlokalizowania dokładnego pobytu Wielkiego Admirała Jahana Tandina. Wraz z Wexley'em wyruszył na planetę Utapau. Po jakimś czasie udało się im odnaleźć pałac Tandina. Poinformowali o tym dowództwo 78 Legionu. Dostali rozkaz czekania na drużynę, która miała pochwycić Admirała. Następnego dnia przybyła drużyna i razem ruszyli w kierunku pałacu. Ringo udało się przekupić strażnika i uzyskać przydatne informacje. Po wejściu do pałacu i pokonaniu strażników, klon razem z innymi udał się do pokoju w którym przebywał Admirał. Podczas, gdy Salvo stał na straży, Ringo i pozostali obezwładniali Tandina. Potem udali się do garażu, gdzie stał statek i odlecieli nim.