FANDOM

Era-urEra-impEra-nr
Era-ćómverse-dark

Autorstwa Chinrna

UWAGA - Ten artykuł nie jest skończony, zostanie dokończony kiedy autorowi wróci wena do pisania tego Fanonverse. Do dodania: Rozwinięcie, backstory, możliwa śmierć i kanonizacja u KO (?)

Breela - była łowczyni nagród z rasy Farghul, założycielka grupy Szkarłatna Nova, pododdziału Gildii Łowców Nagród, obecnie żona Jadru i adoptowana matka Lynnori. Córka Miki, innej łowczyni nagród.

Historia

Mało wiadomo o przeszłości Breeli, w tym o jej dzieciństwie czy latach nastoletnich, a nawet wczesnej dorosłości jeszcze przed rozpoczęciem kariery jako łowczyni nagród. W 0 BBY, Breela wraz z Boushhem i Zuckussem mieli za zadanie złowienie ocalałego z Rozkazu 66 Mistrza Jedi Kaia Justissa który ukrył się na planecie Garqui, lecz został zdradzony przez lokalnych farmerów. Po potyczce w której Justiss odciął rękę Boushha udało się im go jednak dopaść.

Rok później musiała odejść ze swojego fachu w wyniku poważnego wypadku w którym doszło do poważnego uszkodzenia jej nóg, mózgoczaszki oraz miednicy. Wycofała się więc ukradkiem pozorując własną śmierć na ESR-E-22312, prosząc Kardynałów o to aby zapewnili jej bezpieczeństwo od innych Łowców, potencjalnie mogących chcieć się na niej zemścić. Żyła tam dwa lata w spokoju, na ogół stroniąc od reszty - zaczęła cierpieć bowiem na lekką schizofrenię przez którą to wydawało się jej że jej dawni partnerzy śledzą ją i chcą ją zabić.

W końcu pewnego dnia natrafiła na pół-Farghula, pół-Cantrosianina płci żeńskiej o imieniu Jadru, odczuwała ona naturalną więź z przedstawicielami obu gatunków których to była mieszanką. Jadru nauczała na ESR swoich wyjątkowych umiejętności korzystania z Mocy wykształconych na Endorze, a podczas jednej z takowych lekcji wkradła się Breela, zaintrygowana wyglądem Jadru. Wtedy to też po raz pierwszy odkryła w sobie że jest lesbijką i zakochała się w mistrzyni.

Parę miesięcy starały się do siebie zbliżać, Jadru wkrótce zaczęła pomagać Breeli w leczeniu jej choroby psychicznej, a także wtajemniczając ją w to jak odkrywała w sobie Moc. W 10 ABY wzięły ślub na stacji, na który to zaproszona została matka Breeli, Mika. Później zaadoptowały one jako swoją córkę Lynnori i żyły razem.
Mika farghul

Mika, matka Breeli.

Charakterystyka

Jak większość łowców nagród, Breela odznaczała się przed wypadkiem doskonałymi zdolnościami walki, korzystania z broni do walki wręcz zarówno jak i tej dystansowej, rozmaitych metod szpiegostwa oraz podstawową psychologię używaną do przesłuchań. Po wypadku jednak jej charakter zmienił się, przeżycie zdarzenia tak bliskiego śmierci bowiem spowodowało u niej traumę i rozpoczęło wykształcanie się swego rodzaju dość silnej paranoi. Od tamtej pory stała się raczej bojaźliwa, często zamykając się całymi dniami w swojej kwaterze na ESR-E-22312 i nie wychodząc.

Po spotkaniu Jadru jej stan psychiczny znacznie się poprawił, czego nie można powiedzieć o jej stanie fizycznym. Po wypadku nie mogła już trenować i wkrótce, zwłaszcza poprzez wpływ swojej dziewczyny a później i żony oraz jej diety kiedyś atletyczne ciało Breeli sflaczało, zmiękczało i stało się podobną otyłą masą co to Jadru - w chwili ślubu z nią ważyła jedynie kilka kilogramów mniej, co i tak wkrótce nadrobiła.

Stało się to też nie tylko z tego powodu, ale także ze względu na to iż na ESR miała dostęp do wszelkiej maści kulinariów - wyjątkowo do gustu przypadła jej przede wszystkim czekolada deserowa, rozmaite owocowe dania Lorrdian Selońskich i ze względu na jej drapieżną naturę także rozmaite mięsa. Z tego też powodu uszyła sobie nowe, większe o parę rozmiarów części swojego starego kostiumu, w który już dawno przestała się mieścić.

Około dziesięć lat po bitwie o Yavin wyzwolił się u niej matczyny instynkt, nie tak silny jak u Jadru ale wciąż na tyle wystarczający, aby powstrzymała Lynnori przed odchudzaniem się i importowała na stację droida-służącą WA-7 jako prezent dla niej.