FANDOM

Era-soj
Era-wt-dark

Autorstwa Smokescreena4
Mój brat nie żyje, ale ty przez większość mojego życia byłeś mi bratem. Tęsknię za naszymi padawańskimi czasami. Dziś stańmy razem, tak jak kiedyś do walki. Wiem, że potrafisz.
Ellen Skywalker o Bonumie

Bonum Vicks - syn Rage'a Vicksa i Terry Vicks. Został padawanem swojego ojca po odejściu od zakonu Mikela Vicksa. Był najmłodszym ze swojego pokolenia.

Historia

Narodziny

Bonum urodził się na Peralii. Przy jego narodzinach była cała rodzina.

Szkolenie Jedi

W 355 ABY Mikel Vicks, padawan Rage'a odszedł z zakonu. Rage uznał, że najlepszym kandydatem na jego nowego padawana będzie Bonum. Zaczął więc go szkolić na przyszłego rycerza Jedi.

Wojna międzygalaktyczna

Atak nad Bakurą

W 360 ABY Bonum, Ollia oraz ich ojciec polecieli na Bakurę, aby Ollia mogła zapisać się do tutejszej akademii. Statek został zaatakowany przez Nowe Imperium i rozbił się na dzikiej części Bakury. Rodzina uszła z życiem, jednak żołnierze Nowego Imperium ponownie zaatakowali. Rage zginął z ręki Krastera Reapera, a Ollia została porwana. Bonumowi udało się uciec do dżungli.

Ucieczka z dżungli

Po jakimś czasie Bonum znalazł transportowiec imperialny, którego strzegło trzech szturmowców. Zdecydował się go odbić. Po krótkiej walce dwóch z nich leżało martwych, ale trzeciego oszczędził, gdyż uznał, że Jedi nie powinni zabijać. Udał się na Peralię. Po drodze usłyszał głos ojca, który pochwalił go.

Osobowość

Ciekawostki

  • Bonum to z łacińskiego dobry.