FANDOM

Autorstwa Kompkompa
Era-repEra-urEra-impEra-nrEra-foEra-legacy
Era-jerzverse-dark

Blo Noom – Mroczny Jedi (wcześniej Jedi) z rasy Reviersarian. Urodzony w 66 BBY na Esplorut.

Życie

Blo Noom urodził się na Esplorut w rodzinie rolników w 66 BBY. Znalazł go hrabia Dooku, zabierając go na Coruscant w 63 BBY.

Padawan

W 54 BBY Blo Noom został padawanem pewnego mistrza Jedi. Około 50 BBY skonstruował swój pierwszy miecz świetlny koloru żółtego.

Misja na Vandorze 3

W 46 BBY na Vandorze 3 pojawił się pewien Mroczny Jedi. Młody Jedi został tam wysłany wraz z mistrzem, aby dowiedzieć się, co się tam dzieje. Mroczny Jedi zabił mistrza, ale Blo się nie poddał i zabił go.

Rycerz Jedi

Po wydarzeniach na Vandorze 3 Blo Noom został mianowany rycerzem Jedi. Brał udział w wielu misjach, w 32 BBY były plany wysłania go na Naboo, ale zamiast niego poleciał Qui-Gon Jinn i jego padawan.

Wojny Klonów

Blo Noom w 20 BBY został mianowany mistrzem Jedi, ale w tym samym czasie ciemnej strony Mocy uczył go hrabia Dooku. Wkrótce Blo Noom wyszedł z Zakonu Jedi i został Mrocznym Jedi.

Bitwa o Tolvom

W 19 BBY Mroczny Jedi został wysłany na Tolvom, aby zabić Jedi dowodzącego tamtejszym wojskiem. Misja zakończyła się pojedynkiem z Jedi i zabiciem go.

Imperium

W 12 BBY Blo Noom został Inkwizytorem. Dziewięć lat później, w 3 BBY został wysłany na Esplorut, aby zniszczyć tamtejszą komórkę Rebelii. 8 członków komórki zabił, a należący do komórki padawan Jedi został kolejnym Inkwizytorem.

Późniejsze życie

Po upadku Imperium Blo zamieszkał na Esplorut i żył tam do 134 ABY, kiedy umarł naturalną śmiercią po długiej chorobie.