FANDOM

Autorstwa Kompkompa
Era-preEra-oldEra-repEra-urEra-impEra-nrEra-foEra-legacyEra-unk
Era-jerzverse-dark

Atr to planeta należąca do Drugiej Inkwizycji. Znana głównie z występowania w jaskiniach kryształów adegańskich.

Historia

Planeta została odkryta przez jednego z starszych akolitów Inkwizycji, który miał znaleźć kryształ do miecza świetlnego, aby ukończyć szkolenie. Na planecie znalazł on bardzo dużą ilość tych kryształów, jednak większość z nich była nadającymi się jedynie do mieczy treningowych katracytami. Po dłuższych poszukiwaniach znalazł jednak to, czego szukał - kryształ pontytu nadający się do użycia w mieczu świetlnym. Inkwizytor wrócił do swojej świątyni i powiadomił o tym Radę. Przez następne lata na Atr wysyłano akolitów, aby zakończyli szkolenie poprzez znalezienie swojego kryształu oraz Inkwizytorów w celu zdobycia potrzebnych do treningu katracytów. O istnieniu planety do roku 50 ABY nie wiedział nawet galaktyczny Imperator, jednak w celu ochrony Atru i kryształów nowy Mroczny Lord Inkwizycji Vandar Ren poinformował o tym Candusa Tarkina, którego tajne oddziały zamontowały na planecie system ochrony przeciwlotniczej oraz 6 superciężkich turbolaserów.