FANDOM

Autorstwa Fargothena
Era-urEra-impEra-nr
Koordynaty

Astrid Thibedaux (wym. Fi-be-du) to Padawanka Jedi, a następnie Inkwizytorka Imperium Galaktycznego, w którym była znana jako Trzecia Siostra. Po upadku Imperium przy pomocy Luke'a Skywalkera przeszła spowrotem na jasną stronę, i nadano jej tytuł Rycerza.

Biografia

Narodziny i Zakon

Astrid Thibedaux urodziła się w 32 BBY na planecie Alabastra, gdzie jej rodzina prowadziła normalne życie, jak przystało na ludzi środkowej klasy społecznej. W wieku dwóch lat, w czasie wizyty dwóch Jedi na owej planecie, jeden z nich wyczuł, iż Astrid jest Wrażliwa na Moc, przez co zabrano ją do Świątyni na Coruscant.

Trening

Po czterech latach została ona wyznaczona pod opiekę Mistrza Yody, który trenował ją w podstawowych technikach zarówno walki mieczem jak i użytkowania Mocą razem z pozostałymi młodzikami. Jej trening przebiegał pomyślnie, a w 20 BBY uczestniczyła w Turnieju Młodzików, który wygrała, i podłapała oko kilku Mistrzów oraz Rycerzy Jedi, którzy wychwalali ją za swoje niesamowite umiejętności oraz siłę w Mocy. Jej uwagę przykuł pewien rycerz, który stał za wszystkimi, i pogratulował jej zwycięstwa, oraz niezręcznym głosem zaproponował jej szkolenie. Astrid zgodziła się, co zszokowało pozostałych Jedi, którzy uważali, że bycie trenowanym przez Strażnika Jedi przypadało tylko doświadczonym oraz wysoko postawionym Jedi, lecz za pozwoleniem rady, młoda Astrid zaczęła trening padawana pod okiem Pau'ańskiego rycerza.

Próby

W Budowie....