FANDOM

Autorstwa Chinrna
Era-impEra-nr

UWAGA - Ten artykuł nie jest skończony, zostanie dokończony kiedy autorowi wróci wena do pisania tego Fanonverse. Do dodania: Gwałtowne rozwinięcie, backstory.

All Terrain Cardinal Siege Artillery lub potocznie AT-AT Oblężniczy - ulepszona wersja popularnego pojazdu kroczącego All Terrain Armoured Transport używana przez Armię Kardynalską Kardynałów Ondai.

Opis

Historia

Kiedy to Armia Kardynalska potrzebowała nowej potężnej broni, o bardzo dużym kalibrze i zasięgu strzału aby móc likwidować duże oddalone cele, uznano że potrzeba im w tym celu nowej, lepszej maszyny kroczącej. W celu stworzenia takowej, inżynierowie Armii Kardynalskiej uznali że najprościej będzie "zabawić" nieco z projektem pojazdu kroczącego AT-AT zamiast marnować kredyty w tworzeniu nowego, odpowiedniego pojazdu.

Tak oto po kilku miesiącach opracowywania budowy, mechanizmów i prototypów powstał AT-AT Oblężniczy - największy pojazd Kardynałów Ondai i duma Armii Kardynalskiej.
AAAAA

AT-AT Oblężniczy podczas ataku mniejszymi blasterami.

Budowa

Mierzący imponujące 38 metrów, ten stalowy gigant sprawiał iż nawet inna pokaźna konstrukcja Armii Kardynalskiej - EG-2 Apoplexis - zdawała się być przy nim całkiem mała, nie mówiąc już o pomniejszych pojazdach takich jak MGPtrony czy statki Loat. Pojazd ten bowiem był znacznie większy od standardowego AT-AT, a jego wygląd przypominał nieco pozycję jaką przybierał poruszający się na wszystkich kończynach Matalao.

Specyfikacje Bojowe

Ogromne działo tego pojazdu było w stanie likwidować cele na niesamowite odległości, a i z bliższymimi radziło sobie bardzo dobrze.

AT-AT Oblężnicze świetnie współgrały wraz z mniejszymi kroczącymi maszynami takimi jak EG-1 Punisher i - jeżeli Armia Kardynalska i Korpus Cordexium mają okazję współpracować razem w danej bitwie - także Abuliaszeh.

Ciekawostki

  • Ten pojazd, tak samo jak i Abuliaszeh to oryginalnie pojazdy z Nowego Kanonu którego Ćómverse nie uznaje, z nowymi umiejętnościami. Oryginalny AT-AT Oblężniczy to All Terrain MegaCaliber Six (AT-M6).